2012. december 20., csütörtök

A sapkás lányról

 
A sapkás lány, ahogy én hívom, mivel a modell hölgy nevét, sajnos, nem ismerem, a könyvem borítóján szereplő fiatal lány. Sokan kérdeztétek már tőlem, ezért most ide is leírom, nem, nem én vagyok a borítón, bár valóban látok némi hasonlóságot kettőnk között. Ez az érdem, s persze a borító úgy önmagában, Magocsa-Horváth Évinek köszönhető. Ő az a kék hajú, csinos lány a képen mellettem. Nemcsak nagyon aranyos, de még ügyes is, nem sokkal a bemutató után már a második kötet borítóján agyalt. (Bevallom, én is.)
Nem volt könnyű azoknak, akik részt vettek a pályázaton, amit a borító kapcsán hirdettem, én ugyanis egészen konkrét elképzelésekkel rendelkeztem. Szerettem volna egy szép női arcot, barna szemmel és hajjal, aki színes és egy fekete-fehér fiút, akinek az arcának egy részletét láthatjuk csak. A kiadó nehezen tudott választani a sok jó kép közül, de végül Évi munkája mellett döntöttek, ami nekem a személyes kedvencem volt. A visszajelzéseket hallgatva az olvasóké is :-) A sapkás lány kilétét tehát homály fedi, ha valaki találkozna a modell hölggyel esetleg a nagy világban, kérem, köszönje meg a nevemben, hogy ilyen szép szúrósan tud nézni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése